Понеділок, 21.10.2019, 23:37

Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична діяльність

 
 

 

                                                                          Навчати – значить учитися вдвічі більше

                                                                                                                                                         Жозеф Жубер

 

 

Методична діяльність ЦЕНТУМ – це система аналітичної, організаційної, діагностичної, науково-практичної, інформаційної роботи з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників.

Головне завдання методичного відділу – пошук, розробка, апробація та впровадження сучасних технологій, програм, методик, спрямованих на підвищення якості знань вихованців. Саме тому, методична робота у ЦЕНТУМ спрямована на всебічно якісне підвищення професійного рівня педагогів, на збагачення та розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу.

       Розв’язанню цього завдання сприяє створена у закладі модель методичної роботи, яка передбачає впровадження як традиційних так і нетрадиційних форм роботи.

       З кожним роком розвивається та оновлюється навчально-виховний процес у ЦЕНТУМ. Завдяки професіоналізму, творчості педагогічного колективу створена гнучка система управління закладом, структура, мережа гуртків, що сприяє швидкому реагуванню на соціальне замовлення.

Одним із пріоритетних напрямків роботи закладу є формування здоров’язбережувальних компетентностей дітей та підлітківзасобами еколого-натуралістичного виховання. Враховуючи важливість даної проблеми, педагогічним колективом  розроблено довготривалий проект її реалізації, який передбачає опанування нових навчальних програм, упровадження оригінальних нетрадиційних методик, конструювання нового педагогічного досвіду та перевірки його ефективності.

Методична служба закладу постійно працює над методичним забезпеченням навчально-виховного процесу. Педагогами закладу розроблено 28 навчально-виховних програм, які успішно реалізуються в освітньому процесі та сприяють всебічному розвитку особистості.

Впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес передбачає роботу за проектною, особистісно орієнтованою технологіями, які створюють умови для творчої самореалізації учнів, підвищення мотивації для отримання знань, розвиток інтелектуальних здібностей. Розроблено 25 різних за типологією та тривалістю освітніх проектів.
          Технологія «портфоліо» - це нова форма роботи з дітьми, яка успішно реалізується сьогодні у закладі та покликана допомогти педагогу прослідкувати особистісне зростання вихованців.
         Сумський міський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді має великі можливості для реалізації завдань екологічного навчання і виховання школярів та учнівської молоді таз метою досягнення ще вищої результативності тісно співпрацює  із загальноосвітніми, дошкільними, вищими навчальними закладами, з громадськими та державними організаціями.

 

Запрошуємо  до  співпраці  всіх  зацікавлених  осіб